2013年2月21日 星期四

多少天下事,尽付笑谈中

多少天下事,尽付笑谈中
毛茸茸 @ 2008-12-02 22:40

坐车时和逛街时,听完了2003年的光明顶节目,可惜后面几年的Download不下来了,估计得翻墙才可以。也就懒得Download了。
真是精彩,许多次听的我在大街上笑出声~~,如果我们可以自由自在的畅所欲言,一定也会有个这样的节目,虽然在深夜播出,也会有许多人追着听。

今晚回想起听完了2003年全年,终于听到了陶杰说:无钱开饭,有钱叫鸡的神舟五号评论,这一集真是太好玩儿了,忍不住听写出来,但是找不到一款合适的粤语输入法,只能凑合了~~
这次终于明白『尽付笑谈中』的意义,果然是每一期都很爆笑。

光明顶的Slogan也很不错,是陶杰的创意:

Start:会当凌绝顶,一览众山小
PartI:午夜会高峰,煮酒论英雄
PartII:多少天下事,尽付笑谈中
Ending:登绝顶,看世界。

-------------部分听写--------------
陶杰,梁文道,黄世泽
陶杰:今晚的话题呢就做 自我感觉良好,嘿嘿。 
梁文道:哈哈,最衰了你~~
陶杰:唔衰~~点解呢,因为中国政府射了一只神舟五号,呢个太空人一上到天呢,第一句说话叫做:自我感觉良好
梁文道:哈哈哈哈哈~~
陶杰:呢句大陆话呢,不知点解,算我孤陋寡闻,中文程度低啊。这些大陆话呢同我滴香港人不同,有时候个个字都知,都不明点解。唔知讲乜鬼,呢句说话呢,在大陆生活过你就知了,呢个所谓『自我感觉良好』是讽刺人的,啊。。呢条友仔,食到脑满肠肥,背后个个人话佢贪污佢还自我感觉良好,最多是闹李Peng咯嘛,民间闹李Peng自我感觉良好咯嘛。即是话佢无知失觉,触觉麻木咁解嘛。
梁文道:这句中文用的唔是好好,直接话我觉得好好唔系得了?或者,我觉得冇嘢唔就得了?
陶杰:累赘、冗词,乜叫『自我感觉良好』呢?呢句是恶性西化。
梁文道:我唔系好明啦,之前神舟五号升空之前,中国互联网好多网民讨论呢个话题,究竟中国太空人,上到太空预订嘅轨道后,同地球通讯的第一句说话会系乜嘢
陶杰:呢度就要考虑个民族创意了。 人滴美国佬里句当年嘅名言:系我迈出嘅一小步,但系人类最大嘅一步  苏联嘅加加林上去后嘅第一句:我看得见上帝,呢两句说话好嘢,优等民族,但是,中国呢,整句李Peng呢种『自我感觉良好』......你三千年文明,你整出句正嘢震撼一下全人类呀。
梁文道:唔知英文报纸会点报道,I Feel Good。。。哈哈哈哈哈~~~
陶杰:唔系啊,I Feel good is Great,真系笑死美国佬啦,你估你系过山车啊,你估你系打千秋啊~我们不从科学角度评论里件事,因为不专业嘛,我滴从传媒角度评论,呢个叫做公关,Presentation,叫形象管理的觉得评论,即系:我觉得神舟五号好啊,好有娱乐性。
梁文道、黄世泽:哈哈哈哈哈哈~~~
陶杰:个架火箭跌落来,成班状似农民嘅大汉,一扎涌埋去,我记得我都有亲切感
梁文道:点解呢?你又没试过?
陶杰:我试过!
梁文道:哇~~你都试过~~你上过太空啦陶杰?
陶杰:九年前,小弟呢,好彩,在旧机场隧道撞车 ,整个唔郁得,内出血,断咗条腿骨,哇~·就等各班消防佬来,哇~~成班记者乜狗仔队,嘈宣巴闭~~
梁文道:你觉得点?跟住你话:我自我感觉良好没?哈哈哈~~
陶杰:你看杨利伟,表情好痛苦啊,系上面Fing了咁耐,系唔系眼扽扽,蒙查查呢,卑佢清净下啦~~咁多农民上来做乜啊,两三个专家企系就得啦。
梁文道:大家高兴嘛,大家开心嘛。
黄世泽:中国人系里件事上太兴奋了。
。。。。。
梁文道:加加林呢句说话好有意思,大家都是社会主义国家,加加林,佢上道去话:我见得到上帝。他是一个无神论国家来的,共产主义无神论。这句说话好有意思,好深远。
陶杰:呢就叫做政治咯。
梁文道:你有没有留意到,他在太空上面同屋企人嘅对话都好好笑。
陶杰:好笑。我都话,呢个大Show就充满娱乐性。。
。。。。。。。
。。。。。。。
陶杰:各个细路仔问:爸爸你有冇食嘢啊?我心里话,你个衰仔,爸爸点会上到太空冇嘢食呢?
呢个就叫饥饿DNA,民以食为天,上到咁高,你 惊佢冇得食。
梁文道:这句都不是最好笑,最好笑是佢同佢老婆讲:多谢你嘅鼓励,哈哈哈,之前佢都讲到里度景色好靓,我想跟住佢就会有点幽默感,可以讲的好浪漫,譬如话,我都希望你能系里度同我一起欣赏
陶杰:喂~~你讲清楚,里个是国家嘅Show定系你自己个儿女私情Show,呢个证明系中国,你不可以有个人价值观。你敢唔敢系个火箭度话:老婆,我爱你呢?
。。。。。。
梁文道:反而是中国网民好友创意,我见到好多网民建议话,可以讲:咦,我真的见到有嫦娥哦。
。。。。。
陶杰:应该点呢?HK政府私底下捐个100几十亿给国家,叫佢上到太空去讲句,三个字,叫做:我,挺,懂
梁文道:哈哈哈哈
陶杰:哇~~仲好过你做几百场维园汇演啊。
梁文道:哈哈哈。。。
陶杰:真是劲啦,劲啦,哈哈~~英文就是I ting Tong!
梁文道:哈哈哈哈
(其余二人大笑,陶杰居然能不笑,继续讲下去,不说相声可惜了~~)
陶杰:《纽约时报》广泛引述,I ting Tong,不如开放卖广告啊,可乐啊,美国汉堡包啊。。一上到去,即刻讲,请饮乜乜乜。。
梁文道:你点解一点民族主义都冇嘅陶杰。我看清你真面目啦,你滴反中乱港
陶杰:冇啊~~你滴民族主义,我都好谅解嘅,因为你要搵食,你在另一间中资卫星电视有节目,我好体谅你,大家都为钱嗻,系唔系啊泽哥。
黄世泽、梁文道:哈哈哈哈~~
。。。。。
梁文道:其实,大家意见都不是一面倒呢,一方面全民欢腾,但都有好多人质疑。因为我们知道发展太空计划,特别是送人上太空是一项好昂贵好昂贵的消费,究竟值不值呢?今日中国贫富悬殊的情况咁严重,好多人冇饭食,冇药医,我们使唔使花咁多钱~~~~
陶杰:(打断),梁文道,请问你住边一区呢?
梁文道:大围。
陶杰:咁唔怪得啦。一阵先,我话卑你听点解
梁文道:又要话我阶级出身啦~~
陶杰:传真热线23392029....进广告
Part II
陶杰:刚刚你,亲中分子,梁文道,这么多牢骚,唔唵窝~(不合适啊)
梁文道:唔系啊,这个真的值得讨论窝~~中国社会现在真是好多问题啊,看上去振奋人心,但我们不可忘记中国还有许多好贫困的农民,有好多的城市底下层居民,佢地冇书读,冇饭食,冇药医,这个时候值不值得花这么大的钱,其实,这种争论在美国都发生过嘅。
陶杰:客观点讲呢,两个理论,第一,你是不是男人先?你系男人呢就明白,头先我问你住边一区,如果你住油煎旺或者弥敦道以西深水埗啊,或者住屋村,你更加明,点解呢?因为你住屋村成日可见到那些草根阶层老婆闹老公:佢个衰佬,失业冇钱,冇钱开饭就有钱嫖妓。。。
梁文道、黄世泽:哈哈哈哈~~
陶杰:男人,就是这个性格,冇钱吃饭,但仲要去嫖妓嘅。仲要去松骨嘅。呢就是男人的性格嘛。好啦,呢个可以解释到头先梁生嘅投诉。
(接着陶杰说我们爱国人士很理解的,没钱办学校也要上天)
陶杰:如果你是男人呢,有一样常病,好痛苦嘅,一到三四十岁,好痛苦嘅,叫痔疮,梁文道如果你生了痔疮,会不会用贵价去买条名牌底裤呢?你都会嘅嘛,你不会话,我不如医好先,呢两样嘢冇冲突嘅嘛。虽然买回来搞邋着浪费钱,但这个虚荣心是人之常情。美国佬放火箭时国内都好多,纽约黑人区好多黑人冇饭食嘅,都好多枪击案嘅。冇中司徒华嘅毒啦,司徒华都咁讲啦,你仲想不想做那个中资卫视台的节目了?
梁文道:哈哈哈哈~~
陶杰:我讲冇所谓啦,你小心点啦~~

沒有留言:

張貼留言

<梦的背后>是心酸

  看了马英力制作的纪录片《梦的背后》,讲了拍摄《风中有朵雨做的云》的全过程。非常精彩,看的很过瘾。 和我的理解差不多,娄烨的电影,氛围是第一的,但他营造氛围是扎扎实实的从声光电服装等着手,务求源于真实高于真实,简单讲就是打灯要打出没打灯的效果(片中娄烨和摄像的对话:你看,这打了...